Nezaplatená  alebo chybná objednávka

Vaša objednávka nebola ukončená štandardným spôsobom.

Vyskytla sa chyba objednávky

Najčastejšou príčinou býva to, že ste objednávku korektne nevyplnili a preto sa vaše údaje sa neodoslali. Alebo v čase obejdnávania sa vyskytol technický problém (s vašim zariadením, s internetovým pripojením a pod.).

Nič sa nedeje, máte 3 možnosti, ako to napraviť. 

Ako ďalej postupovať

  • 1
    Urobte objednávku znova
    Najjednoduchšie je znova urobiť a odoslať vašu objednávku.
  • 2
    Ak ste obdržali zálohovú FA, zaplaťte objednávku
    Platbu môžete vykonať 2 spôsobmi (č.účtu, VS a sumu nájdete v zálohovej faktúre):
    1. Internet Bankingom
    2. Osobne na pobočke vo vašej banke
  • 3
    Napíšte mi email s problémom
    Ak sa vyskytol problém v procese objednávky, kliknite na tlačítko nižšie a napíšte mi prosím bližšie informácie. Rada Vám pomôžem s objednávkou osobne.
Dáša Černá Gejdošová