Nezaplatená alebo chybná objednávka
Vaša objednávka nebola ukončená štandardným spôsobom.
Vyskytla sa chyba objednávky
Najčastejšou príčinou býva to, že ste objednávku korektne nevyplnili a preto sa vaše údaje sa neodoslali. Alebo v čase obejdnávania sa vyskytol technický problém (s vašim zariadením, s internetovým pripojením a pod.).
Nič sa nedeje, máte 3 možnosti, ako to napraviť.
Ako ďalej postupovať
- 1Urobte objednávku znovaNajjednoduchšie je znova urobiť a odoslať vašu objednávku.
- 2Ak ste obdržali zálohovú FA, zaplaťte objednávkuPlatbu môžete vykonať 2 spôsobmi (č.účtu, VS a sumu nájdete v zálohovej faktúre):
1. Internet Bankingom
2. Osobne na pobočke vo vašej banke - 3Napíšte mi email s problémomAk sa vyskytol problém v procese objednávky, kliknite na tlačítko nižšie a napíšte mi prosím bližšie informácie. Rada Vám pomôžem s objednávkou osobne.