Nezaplatená (chybná) objednávka?

Je mi ľúto, ale vaša objednávka neskončila štandardným spôsobom.

Dáša Černá Gejdošová

Vyskytla sa chyba objednávky

Najčastejšou príčinou býva to, že ste objednávku korektne nevyplnili a preto sa vaše údaje sa neodoslali. Alebo v čase obejdnávania sa vyskytol technický problém (s vašim zariadením, s internetovým pripojením a pod.).

Nič sa nedeje, máte 3 možnosti, ako to napraviť. 

Ako ďalej postupovať

  • 1
    Urobte objednávku znova
    Najjednoduchšie je znova urobiť a odoslať vašu objednávku.
  • 2
    Ak ste obdržali zálohovú FA, zaplaťte objednávku
    Platbu môžete vykonať 2 spôsobmi:
    1. Internet Bankingom (VS a sumu nájdete v zálohovej faktúre) - pripísanie platby však trvá pracovné 1-2 dni
    2. Osobne na pobočke vo vašej banke
  • 3
    Napíšte mi email s problémom
    Ak sa vyskytol problém v procese objednávky, kliknite na tlačítko nižšie a napíšte mi prosím bližšie informácie. Rada Vám pomôžem s objednávkou osobne.
Okrem informácií, ktoré Vám odoslaním tohto formulára zašleme sa môžete 1-2x mesačne tešiť na tipy a odporúčania pre rozvoj vašich talentov z občianskeho združenia Myslenie prvej ligy. Vaše osobné údaje budeme spracovávať v súlade so zásadami ochrany osobných údajov